topbella

Tuesday

Luv Pink @ sawahlebarian.blogspot.com

Akhirnye projek mega bead I siap jak Smiley Faces... lama ambik masa lebih kurang 6 minggu kot....  ni di sebabkan ada projek2 lain yg perlu d buat n hujung minggu adakalanya tak pat usik langsung, tu yg ambil masa panjang.  Pengantinnya pun dah ambil baju ni n puas hati.... tq ya pengantin kerana sabar menunggu bling2 ni siap....
I bagi nama bling2 ni Luv Pink coz tuan punya baju mmg peminat pink... slalu pakai baju pink klau gi office, bleh kata dlm seminggu 5 hari bekerja dia akan pakai 3 kali (lebih kurang le) baju yg warna pink ....(bukan baju yg sama ya, baju lain le....tapi wajib pink colour )...sempat gak aku mengira rupanye....  Skali lagi terima kasih Wawa n ucapan "SELAMAT PENGANTIN BARU N KEKAL SEHINGGA AKHIR HAYAT"
DSC03366
DSC03377 DSC03374 DSC03367DSC03379

2 orang menggomel...:

♥wAwA♥ said...

k.sue...tq very much for the luv pink...cantek sgt...wawa suke..n mmg xsbr nk pkai pn...hehe..terima kasih tidak terhingga...nnt nk tempah lg yer...semoga biz makin n trus maju..aminnnn : ) idup bpk!!!

Bittersweetflavours said...

tima kasih gak dr akak... sabo jgn pakai lagi... ari sabtu(hari yg d tunggu2) nnti pakai le...

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Mom of 3 sweetypie daughters.... interest in baking, cooking, beading and art (hand and art work especially)