topbella

Tuesday

Rezeki Masing2

Last Friday I went to Ar Raudah Rest. as usual, taking my container n money hasil dr jualan cc... mak ooiii, tekojot mak cik coz  it's not just me sell my cc there, there are other people too.  Thank's God my cc habis d jual... there are lots remaining cc there and cakes too...  Aii cam na ye rest. ni close on Sat n Sun.... klau i nye cc x habis begenangan aio mato le mak cik... Ni le yg dikatakan 'rezeki masing2'.  Cam na pun.. i think +ve je... bagus gak ada persaingan.. pesaingan yg sihat.. so teruskan usaha gigih.. Jejarimontok Bittersweetflavour tetap akan 'fight untill the end',  penghantaran cc ke Al Raudah Rest. mesti diteruskan... my brand cc with strawberry tak akan berhenti d setengah jalan... dah 2 tahun berkecimpung dlm bidang ni, takkan nak give up kot????  cayok.. cayok.. cayok.. 

On Sun selain dr buat cc tuk d hantar ke Raudah Rest. I ambik gak oder dr student SKW S'bn 2... bebudak ni nak bagi Cikgu dia ...Cikgu Rahayu n Shah(ril @ rul, I can't remember), n member class they all ada oder.  Cam na cikgu, bgi le comment sikit ttg cc Bittersweetflavour ni...
 cc ni I guna saiz S je coz bujet budak2kan kecik... tapi strawberry ttap jadi pilihan...
Life must go on...

0 orang menggomel...:

My photo
Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia
Mom of 3 sweetypie daughters.... interest in baking, cooking, beading and art (hand and art work especially)